cheegu PL. Dikuasakan oleh Blogger.


Sabtu, 29 Januari 2011

Kemahiran mengeja

Dicatat oleh Cheegu PL
assalamualaikum....
sejak bermulanya cuti akhir tahun 2010, saya telah mula mencari, menyelongkar..dan memikirkan beberapa kaedah untuk mempelbagaikan PnP saya utk thn 2011. Macam2 idea yg telah diperolehi....antaranya membanyakkan kad suku kata dan menyediakan buku kecil yg memuatkan beberapa perkataan mengikut 32kemahiran Bahasa Malaysia Pemulihan. Malag saya juga merujuk blog2 cikgu2 pemulihan yg tip top sbb banyak bahan yg mereka bermurah hati berkongsi di blog mereka...Insyallah jika BBM saya telah siap sepnuhnya, saya akan turut berkongsi di web ini... :)

semoga kita semua beroleh idea2 yg bernas demi anak didik kita,

ini juga dapat membantu anda......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Permata Pemulihan Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez